Thursday, February 16, 2012

Updates....

Holla sumer...
ye ke sume???
padahal xde org pn yg bace blog aku nih except my syg..hahaha

dh lame btl x update blog ni...
ape blh buat..lepas rindu kt anak & isteri la kan..

well, byk sungguh mende yg x terjangka & x dirancang jadi...
contohnye mcm skang ni la...
currently in JB..
why???
nk tgk uma...
where???
kt nusajaya...
hahaha..

actually x pnh terpikir mahupn merancang nk beli uma ni....
tp disebabkan aku dh pissed off mencarik uma sewa yg x jua berjumpe,
aku telah memutuskan utk membeli aje uma baru....
agak2 la, bpe lm ms aku berfikir utk membeli uma ni???
hihihi...
guess what..
less than 12 hours...
mcm nk beli baju kt kedai je kan...
tp knp kt JB???
why not kt  tempat lain???
aku pn x pasti knp...
sbb aku ikut org???
or keinginan aku merantau yg aku dh pendam since aku d bangku sekolah lg???
ahhh...
malas nk fikir...
maybe cara aku x mcm org lain yg suke memilih & terlalu memikirkan baik  buruk sesuatu...
kalo aku suke, then i will decide ASAP...
bg aku bile terlalu lame & byk berfikir, terlalu byk cabang2 yg menyerabutkan kepala otak aku ni...
so think fast & act accordingly...
for me  kalo beli aset, i have nothing to lose (even byk gak duit yg terbang)...
xpe la...
lagipn mylife, is in my hand...
org blh bg nasihat, tp x boleh decide utk aku....
org blh sedih tgk aku ssh, tp x blh ssh same ngan aku...
so be brave...move foreward...
silap kite, kite yg tanggung la kan...

ok la...
dh kul 3 pagi nih...
esok pagi nk g tgk uma lak...
chow dulu la...

No comments:

Post a Comment