Saturday, August 28, 2010

blurr(@_@)!@#$%^&*()_+

hmm...dh 3 ari belalu...tp my wife still d same...keep vomiting bile makan @ minum...sume mende aku dh try bg...tp still muntah..what is right & what went wrong??betul2 blurr(@_@)!@#$%^&*()_+...aku tak pikir yg dia tu muntah sebab hormone unbalance...lagi teruk dari orang gastrik...kalo hormone unbalance takkan la sampai admitted...tol tak??ape lagi yg aku boley bg dia makan @ minum setidak2nye dia tak vomit??bubur,nasik, roti,buah,susu,jus, 100+, air zam zam,gulai lemak,kari,telur,ikan,ayam,daging,mee,maggi,tom yam...hadoi..buntu aku bile pikir mende nih..
aku rasa la,doctor pn blurr(@_@)!@#$%^&*()_+ macam aku gak kot..sebab tu la dia pn wat macam wife aku tu takde pape..padahal vomit depan dia...dlm sejam ade la dlm 10 kali...
ntah la..aku juz boley doa n saba banyak2 je skang ni...i hope both of them will be fine...Syg,be strong yea..

No comments:

Post a Comment